Our Balkan road trip

Vacanţa conţinuă… Şi bineînţeles că nu o spun cu părere de rău, chiar dacă de aproape trei luni tot într-o vacanţă o ţin. Am lipsit foarte mult de pe blog în ultima perioadă, însă asta înseamnă doar că voi avea mai multă energie şi inspiraţie pentru toamnă care se apropie cu paşi grăbiţi. Şi dacă tot adie briza nouţăţilor, vreau să anunţ şi o schimbare de look a blogului după terminarea vacanţei. Nu dezvălui prea multe, vreau să fie surpriză. *__* Cum spuneam, vom avea o toamnă minunată, plină de inspiraţie, noutate, indei ingenioase şi proiecte noi. O să vă povestesc pe rând şi despre vacanţele din vara asta, care se numără printre cele mai plăcut surprinzătoare, chiar uimitoare aş putea spune. Iar acum vă las cu un rezumat, şi credeţi-mă că mi-a fost foarte greu să aleg doar câteva poze,când am atât de multe să vă arăt. În cazul în care mă întrebaţi despre mâncare… Păi în proporţie de 80% am mâncat peşte şi fructe de mare. Cum altfel, când am avut mereu marea, respectiv oceanul în coaste? *__*
EuroTrip85_thumb[3]
Cazanele Dunării – în depărtare se vede sculptura chipului lui Decebal, cea mai mare sculptură din Europa, cu puţin mai mică decât Statuia Libertăţii, dar totuşi mai înaltă decât Colosul din Rodos.
EuroTrip13_thumb[2]
Drvengrad / Serbia, în oraşul de lemn creat de Emir Kusturica (şi nepoatele *__*) Am vazut si Mokra Gora, gara mocanitei, la fel de frumos.
EuroTrip15_thumb[2]
Canionul Tara (Muntenegru), cel mai adânc din Europa şi al treilea din lume, dupa Marele Canion
EuroTrip18_thumb[3]
Budva / Muntenegru
EuroTrip84_thumb[4]
Insula Sveti Stefan, preferată în anii ’50 de celebrităţi ca Sophia Loren, Marilyn Monroe sau Elizabeth Taylor, iar cazările acolo sunt pe măsură (între 700 şi 4000 euro/ noapte de persoană, fără mic dejun- la asta am râs mult )
EuroTrip25_thumb[3]
Kotor / Muntenegru –cel mai sudic fiord al Europei (cam asta vedeam noi de pe terasa). Şi să nu mai spun că într-un magazin de antichităţi în cetatea Kotor ne-am întâlnit cu Oana Sarbu… :)
EuroTrip89_thumb[4]
În Bosnia, pe lângă faimosul loc de pelegrinaj Medjugorie, se afla cascada Kravice.
EuroTrip19_thumb[3]
“Those who seek paradise on Earth should come to Dubrovnik” – G.B. Shaw
EuroTrip21_thumb[3]
EuroTrip86_thumb[4]
Dubrovnik / Croatia
EuroTrip23_thumb[3]
Sepii la gratar umplute cu pesto = heaven
EuroTrip93_thumb[2]
Mostar / Bosnia Hertegovina – centrul oraşului arăta ca Marele Bazar din Istanbul în miniatură, fiind foarte uşor de recunoscut influenţa otomană
EuroTrip30_thumb[4]
EuroTrip94_thumb[2]
Fantastica plajă din Brela, cea mai frumoasă din Europa şi a şasea din lume, (e apreciată mai mult de americani decât de europeni) unde pădurea de pini coboară până pe plaja cu pietricele şi apa atât de limpede a Adriaticii. Ramurile sunt atât de înclinate încât în orele cele mai calde ale zilei te poţi odihni la umbra lor.
EuroTrip38_thumb[2]
Slunj-Rastoke (Croatia) – Un sătuc construit peste ape ale căror cursuri formează mici cascade, una mai frumoasă ca alta.
EuroTrip40_thumb[2]
unde chiar ai impresia că intri în lumea zânelor şi a elfilor
EuroTrip79_thumb[4]
EuroTrip76_thumb[2]
Parcul Naţional Plitvicka Jezera , nu-l rataţi dacă ajungeţi în Croaţia
EuroTrip100_thumb[2]
Insula Rab / Lopar (sau leopard, cum spunea nepoţica mea *_*), singura plajă de care am auzit că apa nu trece de genunchi pe o distanţă de 500 m de la mal.
EuroTrip99_thumb[2]
În Croatia sunt faimoşi micii (cevap cici), peştele şi fructele de mare, peka (un fel de mâncare cu carne şi legume, gătită lent, pe jar, “under the bell”, cum veţi vedea în meniuri), dar noi nu ne-am dat înapoi de la purceluş la proţap. *__*
EuroTrip68_thumb[3]
După care, în drum spre Italia, (pentru mine spre casă, pentru soră şi nepoate spre o nouă etapă a călătoriei) nu am putut să nu ne oprim să mai vedem o dată Veneţia.
Tenerife 2_thumb[3]
Şi după ce am ajuns acasă, am schimbat bagajul şi mi-am luat iubitul (care avea şi el nevoie de o vacanţă) am plecat în Tenerife, una din cele şapte Insule Canare, aflate în Oceanul Atlantic
Tenerife 7_thumb[2]
După 5 ore de zbor, am ajuns şi am hotărât de comun acord că Tenerife ne place mai mult decât Palma de Maiorca şi că ne vom întoarce cu siguranţă.
Tenerife 24_thumb[2]
Jungle Park Tenerife, o mică junglă care ne-a surprins în mod plăcut, cu o vegetaţie impresionantă. În acest parc puteţi vedea unul din cei doar 27 de lei albi existenţi în lume, dar şi multe alte animale rare.
Tenerife 35_thumb[2]
Cam atât deocamdată, ne vom întâlni în curând cu povestiri mai detaliate, mult mai multe fotografii şi reţete noi. Până atunci, va doresc un sfârşit de vară cât mai frumos !
(Visited 149 times, 1 visits today)

7 Comments

1. Andra August 25, 2012 at 8:47 am

Aaah, ce vacanta minunata si ce peisaje incantatoare!
    Abia astept noile retete inspirate din aceasta calatorie, cu siguranta vor fi spectaculoase!
    hugs,
    Andra

2. Ioana Cupcakes Project August 25, 2012 at 10:00 am

WAW! Super vacanta! Abia astept sa vad mai multe fotografii si binenteles retetele!
    Bine ai revenit!

3. Mayyadah August 25, 2012 at 2:31 pm

Ce frumos !!!
    Mii de multumiri.

Emilia Stanescu

4. Sara & Miki August 27, 2012 at 6:55 pm

Superb… astept continuarea. Pup!

5. Edith September 6, 2012 at 4:56 pm

Superbe vacante ai avut ;)
    Frumos noul logo, sa-l stapanesti sanatoasa si cu placere :)